Plan dnia
Dbając o komfort i poczucie bezpieczeństwa naszych podopiecznych każdy dzień jest dokładnie zaplanowany. W odpowiednich proporcjach wyznaczony jest czas na zabawę, naukę oraz odpoczynek. Zapraszamy do zapoznania się z naszym planem dnia.
6.45–9.00 |
|
Integracja dzieci w grupie, rozwijanie osobistych zainteresowań dziecka, nawiązywanie więzi emocjonalnej między dzieckiem a nauczycielem, czas na rozmowę z nauczycielem |
|
|
|
9.00–9.20 |
|
Śniadanie – nauka samoobsługi, poznanie zasad kultury stołu |
|
|
|
9.20–9.30 |
|
Czynności porządkowe po skończonym posiłku |
|
|
|
9.30–10.30 |
|
Zajęcia dydaktyczne – budowanie dziecięcej wiedzy o świecie i samym sobie |
|
|
|
10.30–12.00 |
|
Zaciekawienie światem przyrody |
|
|
|
12.00–12.30 |
|
Obiad – nabywanie nawyków kulturalnego zachowania przy stole |
|
|
|
12.30–14.30 |
|
Wyciszenie, odpoczynek, nabranie siły na dalszy ciąg dnia, rozwijanie wyobraźni poprzez kontakt z literaturą |
|
|
|
14.30–15.00 |
|
Podwieczorek – kultura stołu, wdrażanie do zdrowego odżywiania |
|
|
|
15.00–17.00 |
|
Rozwijanie pomysłowości dziecka, nawiązywanie kontaktów interpersonalnych dzieci, tworzenie przyjaźni, powierzanie tajemnic i sekretów rówieśnikom. |
|
|